Zwrot (odstąpienie od umowy)

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
KUBASZKA ul. Leśna 31 42-231 Cykarzew Północny

lub do paczkomatu

Nr. paczkomatu: CZE06A
al. Wojska Polskiego
42-200 Częstochowa
tel: 507 935 750, email: kokomodapoczta@gmail.com

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i paragonem.

Formularz zwrotu - PDF do pobrania

• Nie przyjmujemy paczek odesłanych do nas za pobraniem.
• Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Każdy zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym/bezwonnym (nie może posiadać śladów użytkowania, braku metki, uszkodzeń mechanicznych, poplamień, wyczuwalnych środków zapachowych).
• Zwracany produkt powinien posiadać oryginalną nie uszkodzoną plombę zabezpieczającą.  
• Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klientka jest zobowiązana zwrócić wszelkie produkty, które otrzymała gratisowo.
• Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Usługodawcę. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.
• W przypadku odesłania przez Klientkę towaru zabrudzonego lub przesiąkniętego zapachem, towar jest oddawany do pralni. Koszt pralni (30 zł brutto/1szt) jest potrącany z pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar.
•Towar odesłany bez plomby zabezpieczającej jest traktowany jako używany i nie podlega zwrotowi.
• Zwroty, w których termin na odesłanie minął będą odrzucane i zwracane do Klienta. Prosimy o przestrzeganie terminów.
• Brak możliwości zwrotu do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.
• Zerwanie metek skutkuje odrzuceniem zwrotu.

W sklepach stacjonarnych Koko moda nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online.

Szczegółowe informacje w regulaminie sklepu

Reklamacje

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Kubaszka ul. Leśna 31 42-231 Cykarzew Północny

Formularz reklamacji - PDF do pobrania

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy drogą e¬mailową lub telefoniczną.

Szczegółowe informacje w regulaminie sklepu