Wymiana
Chcesz wymienić zakupiony produkt na inny model, kolor lub rozmiar - skontaktuj się z nami:
Kontakt
Pamiętaj że istnieje możliwość wymiany tylko na produkty dostępne na stronie.
Szybkie zwroty
Zwrot (odstąpienie od umowy)
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
KUBASZKA ul. Tomasza Wilsona 10/12 lok. 56A, Częstochowa 42-202.
wraz z wypełnionym potwierdzeniem zamówienia ,który otrzymałaś z zamawianymi produktami, uzupełniając w nim odpowiednie pola takie jak: nr. rachunku, kwota zwrotu, data i podpis oraz zakreślając w tabeli produktów, zwracane produkty.
Alternatywnie można skorzystać z formularz zwrotu:
Formularz zwrotu - PDF do pobrania
• Nie przyjmujemy paczek odesłanych do nas za pobraniem.
• Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Każdy zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym/bezwonnym (nie może posiadać śladów użytkowania, braku metki, uszkodzeń mechanicznych, poplamień, wyczuwalnych środków zapachowych).
• Zwracany produkt powinien posiadać oryginalną nie uszkodzoną plombę zabezpieczającą.
• Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klientka jest zobowiązana zwrócić wszelkie produkty, które otrzymała gratisowo.
• Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Usługodawcę. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.
• W przypadku odesłania przez Klientkę towaru zabrudzonego lub przesiąkniętego zapachem, towar jest oddawany do pralni. Koszt pralni (50 zł brutto/1szt) jest potrącany z pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar.
•Towar odesłany bez plomby zabezpieczającej jest traktowany jako używany i nie podlega zwrotowi.
• Zwroty, w których termin na odesłanie minął będą odrzucane i zwracane do Klienta, na jego koszt. Prosimy o przestrzeganie terminów.
• Brak możliwości zwrotu do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.
• Zerwanie metek skutkuje odrzuceniem zwrotu.
W sklepach stacjonarnych Koko moda nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online.
Szczegółowe informacje w regulaminie sklepu
Reklamacje
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
KUBASZKA ul. Tomasza Wilsona 10/12 lok. 56A, Częstochowa 42-202.
Formularz reklamacji - PDF do pobrania
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych o jej wynikach poinformujemy drogą e-mailową lub telefoniczną.
Szczegółowe informacje w regulaminie sklepu